İlimize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler:
1-Nüfus cüzdanı/kimlik kartı fotokopisi,
2-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge vb.) belgelerin aslı,
3- Elektronik Başvuru Formu,
4- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)
5- Mal Bildirimi için tıklayın.
6-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için tıklayın.
7- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
8- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (güncel tarihli),
Not: Sağlık kurulu raporu Sağlık Bakanlığının "erapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan "e-Rapor Doğrulama" sisteminde sorgulanacak, bu sistemde doğrulanmayan sağlık kurulu raporları kabul edilmeyecektir.
9- Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi,
10-E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi,
11- Plastik Mavi Klasör
Duyuru metni için tıklayınız.
NOT: 2024 yılı sözleşmeli öğretmen ataması kapsamında ilimize atanan güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması tamamlanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlatılması uygun görülenlerin başvuruda belirttikleri cep telefonu numaralarına kısa mesajla bildirim yapıldıktan sonra, öğretmenler yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.